Digitálna reklama - čo to je a čo o nej potrebujete vedieť? Tu je niekoľko tipov! Časť 2

V druhej časti nášho zborníka o tejto technológii sa zameriavame na jej praktické využitie. Ak ste nás navštívili prvýkrát, mali by ste si najprv prečítať predchádzajúci článok, z ktorého sa okrem iného dozviete, čo je to digital signage. Nižšie špecialisti z nášho obchodu s monitormi iiyama predstavujú príklady jeho využitia na prezentáciu reklamy, informácií a dekoratívneho obsahu - príjemné čítanie!

Aký obsah možno prezentovať na obrazovkách digital signage?

Najväčšou výhodou tejto technológie je jej všestrannosť. Ako nás informujú odborníci v našom obchode s hardvérom iiyama, reklamný monitor kompatibilný s technológiou digital signage možno použiť nielen na prezentáciu marketingového obsahu. V závislosti od vašich potrieb môžete okrem iného zobrazovať aj

  • správy určené napr. zamestnancom spoločnosti, cestujúcim na železničnej stanici atď,

  • ponuky reštaurácií,

  • dekoratívnu grafiku,

  • umelecké inštalácie - ideálne napríklad pre múzeá alebo umelecké galérie.

V prípade potreby môžete toto všetko obohatiť o zvukový materiál. Dôležité je, že uvedený obsah možno prezentovať striedavo a prispôsobiť ho konkrétnej situácii alebo publiku. Použitím tejto technológie zároveň získate obrovské možnosti z hľadiska rozdelenia plochy reklamného displeja. Digital signage umožňuje rozdeliť displej na zóny.

Aký je princíp obrazoviek digital signage?

V najjednoduchšej podobe inštalácia využívajúca túto technológiu nemôže fungovať bez niekoľkých komponentov. Ide najmä o samotné reklamné obrazovky, ako aj o CMS. Najnovšie modely obrazoviek už majú zabudovaný príslušný softvér. Najdôležitejšie je, že umožňuje prevádzku na báze cloudu. Ide o oveľa pohodlnejšie riešenie, pretože už nemusíte poskytovať počítač, ktorý by slúžil ako server. To je to, čo nájdete v obchode iiyama!

Podľa odborníkov v našom obchode s hardvérom iiyama je princíp takéhoto systému jednoduchý. Digital signage sa jednoducho pripojí k internetu, prihlási sa do systému CMS a prostredníctvom webovej stránky spravuje obsah, ktorý sa má zobrazovať na obrazovkách. Vybavenie zariadenia slotom SDM umožnilo väčšiu flexibilitu a úplnú kontrolu obsahu bez potreby pripojenia počítača. Výsledkom je, že akékoľvek úpravy zobrazovanej grafiky možno okamžite vykonať prostredníctvom systému CMS, čo sa určite bude hodiť pri zistení akýchkoľvek chýb.

Ako sa to dá využiť? Všetko závisí od vašich potrieb, pretože na monitoroch môžete zobrazovať reklamný obsah, ako aj dôležité informácie alebo dekorácie.

Táto technológia sa využíva na komunikáciu so zákazníkmi v hoteloch, turistami alebo ľuďmi na verejných miestach, ako sú železničné stanice, nemocnice, úrady a dokonca aj súdy a univerzity. Netreba zabúdať ani na reštaurácie, kde sú menuboardy už niekoľko rokov štandardom. Každý záujemca sa tak ľahko dozvie o najvýhodnejších ponukách alebo o celom jedálnom lístku.

Ako sa dá digitálne značenie využiť v reklame?

Z hľadiska marketingu táto technológia umožňuje prezentovať obsah formou, ktorá je pre publikum mimoriadne atraktívna. Rozhodne vyniká napríklad oproti klasickým letákom, bannerom alebo reklamným brožúram. Pomocou monitorov, infokioskov alebo multimediálnych projektorov môžete prezentovať pútavú statickú alebo dynamickú grafiku obohatenú o zvukový materiál. Aktívne propagačné akcie na týchto typoch obrazoviek priťahujú pozornosť zákazníkov najmä preto, že ich možno prispôsobiť príslušnému publiku. Sú centrálne riadené a môžu propagovať rôzne ponuky v závislosti od času a miesta. Ako zdôrazňujú špecialisti v našom obchode s obrazovkami iiyama, digitálne nápisy umožňujú meniť zobrazovaný obsah "za chodu". Môžete tak flexibilne prispôsobiť reklamu svojmu publiku.

digital-signage-wykorzystanie

Ako sa dá digitálna reklama použiť na sprostredkovanie informácií?

Táto technológia je skvelá aj na odovzdávanie dôležitých správ. Monitory pracujúce s digital signage môžu namiesto zobrazovania reklamných materiálov zobrazovať informácie dôležité pre zamestnancov spoločnosti - napr. termíny plánovaných stretnutí, dovolenky členov tímu, nadchádzajúce sviatky alebo dokonca aktuálne akcie v jedálni. Samozrejme, netreba zabúdať na možnosť inštalácie obrazoviek v rôznych typoch administratívnych zariadení, súkromných aj verejných.

Ako sa dá digitálne značenie využiť pri dekoráciách alebo umeleckých inštaláciách?

V 21. storočí je displej ideálny na dekoráciu. Na monitore môžete zobraziť dekoratívnu grafiku alebo umelecké inštalácie, ktoré zvýraznia fasádu budovy alebo spestria jej interiér. Samozrejme, vďaka technológii digital signage môžete toto všetko v prípade potreby kombinovať napríklad s reklamným obsahom a rozdeliť obrazovku na zóny podľa vlastného uváženia.

Rozhodnite sa pre osvedčené riešenia spoločnosti iiyama!

Ak chcete naplno využiť potenciál digital signage, musíte sa výrazne zamerať na kvalitu displejov používaných na prezentáciu obsahu. Reklamné monitory by mali byť vhodné na nepretržitú prevádzku a vybavené modernými maticami. V našom obchode iiyama-sklep.pl nájdete takéto obrazovky - pozrite si našu ponuku teraz! Okrem iného predávame veľkoformátové modely iiyama, oceňovanej značky na trhu, pričom poskytujeme profesionálnu podporu pri výbere.

Share this post

Zobacz więcej wpisów