Ako skombinovať digitálnu reklamu s marketingovými nástrojmi? Dáme vám tip!

Prezentácia multimediálneho obsahu na veľkoformátových obrazovkách je jedným z najdôležitejších prvkov mnohých marketingových kampaní. Ak sú tieto zariadenia vybavené technológiou digital signage, obsah zobrazovaný na nich možno spravovať na diaľku. Aby sa však dosiahla rozsiahla personalizácia tohto obsahu, monitory musia byť integrované s populárnymi marketingovými nástrojmi. V tomto článku vysvetlíme, ako to urobiť a prečo sa to oplatí - pozrite si ho teraz!

Čo je to digital signage?

Je to systém na vzdialenú správu viacerých obrazoviek pripojených do jednej siete - komunikácia prebieha prostredníctvom servera. Umožňuje meniť obsah zobrazovaný na všetkých pripojených displejoch alebo len na vybraných súčasne. Túto funkciu možno spustiť buď manuálne, alebo automaticky v rámci vopred stanoveného plánu.

Prečo kombinovať digital signage s inými nástrojmi?

Obrazovky vybavené touto technológiou sa široko používajú v marketingu. Inštalujú sa napríklad v nákupných centrách a používajú sa okrem iného na zobrazovanie reklamy. Na plné využitie ich potenciálu sa však oplatí kombinovať ich s ďalšími populárnymi marketingovými nástrojmi - platformami sociálnych médií a systémami CRM.

Vďaka tomuto riešeniu získate možnosť:

  • personalizovať multimediálny obsah v reálnom čase - informácie možno kedykoľvek presne prispôsobiť preferenciám konkrétnej skupiny zákazníkov,

  • zvýšiť angažovanosť príjemcov obsahu zobrazovaného na obrazovkách - napr. zobrazovanie informácií podporujúcich interakciu,

  • presné monitorovanie účinnosti marketingových kampaní (vďaka kombinácii technológie digital signage s analytickými nástrojmi).

Dôležitým prínosom je aj úspora finančných prostriedkov. Obsah zobrazovaný na štandardných obrazovkách sa musí na mieste aktualizovať manuálne, čo si vyžaduje viacero zamestnancov. V prípade modelov s digital signage sa to vykonáva na diaľku, takže ich prevádzka generuje výrazne nižšie náklady.

digital-signage-narzedzia-marketingowe

Ako možno na propagáciu obsahu zobrazovaného na obrazovkách využiť platformy sociálnych médií?

Po takejto integrácii budú monitory využívajúce technológiu digital signage zobrazovať napríklad komentáre používateľov sociálneho profilu spoločnosti alebo príspevky na ňom uverejnené v reálnom čase. To okrem iného umožňuje:

  • zvýšiť angažovanosť publika tým, že ho povzbudíte k publikovaniu obsahu na sociálnom profile, pretože sa okamžite zobrazí na obrazovke,

  • budovať pozitívny obraz spoločnosti - zobrazovať pozitívne reakcie a komentáre,

  • informovať ľudí o aktuálnych informáciách - napr. o aktuálnych propagačných akciách alebo súťažiach.

Ako môžu údaje CRM pomôcť pri personalizácii obsahu na obrazovkách?

Systém CRM je komplexným zdrojom poznatkov o zákazníkoch spoločnosti. Zhromažďuje informácie napríklad o histórii nákupov ľudí využívajúcich ponuku a ich individuálnych preferenciách. Výsledkom je, že jeho kombinácia s technológiou digital signage umožňuje presne personalizovať obsah zobrazovaný na obrazovkách. To umožňuje napríklad zobrazovať ponuky prispôsobené potrebám konkrétneho publika.

Umožňuje tiež prezentovať na obrazovkách rôzny obsah v závislosti od ich umiestnenia. Napríklad reklama na plážových obrazovkách bude populárnejšia pri mori ako v horách, kde je lepšie propagovať napríklad turistické batohy.

Čo by ste mali použiť na integráciu digitálnych informačných tabúľ do svojich marketingových nástrojov?

Ak investujete do digitálnych informačných obrazoviek od dobrého výrobcu, určite sa budú dodávať so špecializovaným softvérom, ktorý umožní úplnú integráciu s uvedenými marketingovými nástrojmi. Vo väčšine prípadov sa na to používajú platformy na správu obsahu (CMS). Tie sú mimoriadne funkčné a zároveň intuitívne na používanie. Majú modulárny dizajn, vďaka ktorému sa dajú ľahko konfigurovať a prispôsobiť vašim potrebám.

Zaujala vás táto téma? Kontaktujte spoločnosť iiyama

Vyskúšajte výhody investície do obrazoviek digital signage a ich integrácie s marketingovými nástrojmi. Vyberte si moderné zariadenia iiyama iiyamamonitory, ktoré sú vybavené touto technológiou. A pri ich kúpe získate prístup k špecializovanému softvéru iiSignage², ktorý vám poskytne neobmedzené možnosti správy obrazoviek. Kontaktujte svojho predajného konzultanta a dozviete sa viac o týchto zariadeniach!

Share this post

Zobacz więcej wpisów